• پاکستان
  • صفحہ اول

وزیراعظم عمران خان نے احساس کفالت پروگرام کا افتتاح کردیا

صفحہ اول پاکستان وزیراعظم عمران خان نے احساس کفالت پروگرام کا افتتاح کردیا

وزیراعظم عمران خان نے احساس کفالت پروگرام کا افتتاح کردیا

- Advertisement -

وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ جہاں تھوڑے سے لوگ امیر، باقی سب غریب ہوں، وہ ملک آگے نہیں بڑھ سکتا۔ ماضی میں نچلے طبقے کو نظر انداز کیا گیا۔ ایسا سسٹم چاہیے تھا کہ مستحقین کو دیانتداری سے پیسہ پہنچے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اسلام آباد میں احساس کفالت کارڈ کے اجرا کی تقریب سے خطاب میں کیا اور اعلان کیا کہ دو ہفتے میں اگلا مرحلہ شروع ہوگا جس میں عوام کو گائے، بھینس اور مرغیاں دی جائیں گی۔

- Advertisement -

وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ پاکستان پر ایک مشکل وقت آیا ہوا ہے۔ حکومت پر مسلسل تنقید ہو رہی تھی۔ ہم بڑی دیر سے اس کا انتظار کر رہے تھے۔ اس وجہ سے بہت پریشر تھا کہ جلد سے جلد ایسا پروگرام لائیں۔

انہوں نے کہا کہ اس پروگرام کی کامیابی کے لئے ایک سسٹم بنانا تھا۔ ایسا سسٹم چاہیے تھا کہ نچلے طبقے کو دیانداری سے پیسہ پہنچے۔ کمزور طبقے کا بینک اکاؤنٹ کھولنا بہت زبردست کام ہے۔ اس کارڈ کے لئے یوٹیلٹی سٹور پر بھی ہم مدد کر سکتے ہیں۔ جبکہ سمارٹ فونز ایک انقلاب ہے۔ ان خواتین کو فونز کے ذریعے انفارمیشن ملے گی اور اسی سمارٹ فونز سے بچے سکھیں گے۔

عمران خان نے اعلان کیا کہ دو ہفتے میں اگلا پروگرام آئے گا جس میں ہم عوام کو گائے، بھینس اور مرغیاں دیں گے۔ اس کے بعد ہمارا تیسرا پروگرام سکالرشپ کا آ رہا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ماضی میں ہم نے نچلے طبقے کو چھوڑ دیا، نہ ان کی صحت کا خیال رکھا گیا اور نہ ہی تعلیم کا۔ ہم نئے پاکستان میں نچلے طبقے کی ذمہ داری لیں گے۔ ہمارے نبی ﷺ نے مدینہ کی ریاست بنائی جس نے غریب طبقے کی ذمہ داری لی۔

وزیراعظم نے کہا کہ کوئی ملک آگے نہیں بڑھ سکتا جہاں تھوڑے لوگ امیر اور بہت سے غریب ہوں۔ شروع میں پاکستان بہت تیزی سے ترقی کر رہا تھا۔

ہمارے لوگ باہر کی دنیا میں بہت آگے نکل گئے ہیں لیکن ملک پیچھے رہ گیا۔

انہوں نے کہا کہ اس پروگرام کے تحت جو ڈیٹا اکھٹا ہو رہا ہے، وہ ہمیں غریب لوگوں کی فلاح کے لئے مدد کرے گا۔ نوجوانوں کو قرضے دینے کا پروگرام بہت زبردست ہے۔ ہم 5 لاکھ نوجوانوں کو ہنر سکھائیں گے۔ 70 لاکھ خاندانوں کو اس کفالت پروگرام کو فائدہ ملے گا۔ خاندانوں کو ماہانہ فی کس دو ہزار روپے ملیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ غریب گھرانے میں جب بیماری آتی ہے تو وہ خاندان مزید غریب ہو جاتا ہے۔ بیماری میں لوگوں کی بے بسی ہوتی ہے۔ ہم ہیلتھ کارڈ کو بڑھا رہے ہیں۔ اب تک ہم 60 لاکھ خاندانوں کو ہیلتھ کارڈ دے چکے ہیں۔

- Advertisement -
adminhttp://news2daypk.com
I'm a manager at News Today Pk and my primary responsibilities are making major corporate decisions and managing the overall operations and resources of the company. I’ve done Master in Mass Communication and now I’m performing my job as a News Anchor. I’m also hire on assistant director post at Motion Circle.

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں
اپنا نام یہاں درج کریں

1,000فینزپسند
6فالورزفالور
1,000فالورزفالور
1,000سبسکرائبرزسبسکرائب کریں